Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 25.11.2024, 00:23
ВСЕ ПРО
ЗНО


Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 21
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входа

АБІТУРІЄНТ
Інформація для абітурієнтів - учасників ЗНО та вступників до вищих навчальних закладів України
Група "Абітурієнт 2012" Вконтакті: //vkontakte.ru/abitura_vstup
Все про ЗНО 2013 року
Географія сайту
Flag Counter
Головна » 2013 » Січень » 11 » На розвиток ЗНО не виділяють достатньо ресурсів, - Гриневич
21:37
На розвиток ЗНО не виділяють достатньо ресурсів, - Гриневич

Голова парламентського Комітету з питань науки і освіти, депутат від ВО "Батьківщина" Лілія Гриневич вважає, що база тестових завдань не розвивається належним чином

Як заявила Лілія Гриневич в інтерв’ю газеті «Урядовий кур’єр», цьогорічне скорочення кількості завдань із фізики та історії України в тестах зовнішнього оцінювання свідчить про те, що їх бракує, що база тестових завдань в Українському центрі оцінювання якості освіти не розвивається належним чином.

«Це пов’язано з тим, що на розвиток системи ЗНО виділяють недостатньо ресурсів. На жаль, на сьогодні освіта загалом потерпає від браку фінансування, і ми не бачимо ні її, ні науки серед державних пріоритетів. Це позначається й на системі зовнішнього оцінювання», - зазначає Гриневич.

«Крім того, нині слід говорити про маргіналізацію системи ЗНО. Це відображається в двох аспектах: по-перше, зменшується вага результатів зовнішнього оцінювання при вступі до вишів, необґрунтовано підвищується вага середнього бала атестата, є спроби нав’язування ідеї про необхідність запровадження вступних іспитів», - говорить керівник парламентського комітету з освіти.

«По-друге, відбувається вихолощення змісту ЗНО, зокрема скорочення кількості завдань і брак завдань з розгорнутою відповіддю. Постійна нестача інвестицій у розвиток системи незалежного оцінювання призводить до того, що його зміст не задовольняє ані викладачів, ані вчителів, ані абітурієнтів та піддається справедливій критиці. І таким чином об’єктом критики стає ЗНО загалом», - вважає Лілія Гриневич.

«Натомість треба розуміти, що завдання, закладені в ЗНО, часто стають тими пріоритетами, яким приділяють більшу увагу в школі. Тому очевидно, що коли ми не пропонуватимемо в ЗНО, скажімо, завдань, які потребують логічного мислення, висловлення своєї думки, то цього не навчатимуть і в школі», - підсумовує Гриневич.

За матеріалами: Освіта.ua
Дата публікації: 10.01.2013

Переглядів: 741 | Додав: Nika | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Поиск
Календарь
«  Січень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Корисні сайти







    УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ Закарпатської обласної
    державної адміністрації




    Ужгородська районна державна адміністрація Закарпатської області







    Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz